תפריט

עורך דין מקרקעין מסחרי

עורך דין מקרקעין עוסק במגוון רחב מאוד של עסקאות מקרקעין: מכירת בתים ודירות, השכרת בתים ודירות, מכירת קרקעות, פרויקטים של תמ"א 38, העברת דירות במתנה, העברת נכסים מירושה ומכירת והשכרת נכסים לשימוש מסחרי כגון: חנויות ומרכזי קניות לרבות, משרדים, שגם אותם ניתן להחשיב כשטחים מסחריים שאינם מיועדים למגורים. עורך דין מקרקעין מהווה סוג של תעודת ביטוח להצלחתה של כל עסקת מקרקעין וכשמדובר בעסקאות של שטחים מסחריים, הדבר חשוב ביותר. עסקאות מכירה או השכרה של שטחים מסחריים מורכבות יותר מעסקאות פרטיות, מכיוון שמדובר בנכסים שהם חלק משטח מסחרי הרבה יותר גדול מגודלם של הנכסים הקשורים בעסקה.

השירותים שתקבלו מעורך דין מקרקעין מסחרי

עורך דין מקרקעין מסחרי יספק לכם מגוון רחב של שירותים משפטיים חיוניים, המבוססים על הידע והניסיון שרכש לאורך השנים כעורך דין פעיל. התפקיד המרכזי של עורך דין מקרקעין מסחרי הוא לשמור על האינטרסים של לקוחותיו ולתת להם רשת ביטחון חזקה, המאפשרת להם להשלים את עסקת המקרקעין בבטחה ובראש שקט. עורך הדין שתבחרו בו יבצע בירור מקיף אודות המידע אותו מעביר לעיונכם הצד השני לעסקה, במטרה לאשר את המידע ואמינותו, תוך דאגה לכך שלא יעבדו עליכם ויגרמו לכם לעוגמת נפש. הניסיון המסחרי והבנת מתווה העסקה יחד עם הבנה מעמיקה של חיוביי המס השונים החלים בעסקאות אלו יוביל לביצוע עסקה נכונה יותר עבורכם תוך חיסכון במס ומניעת תקלות שתיקונן לאחר מעשה עלול להיות קשה ויקר ביותר.

בדיקה שווה זהב

עורך דין מקרקעין מסחרי מבצע עבור לקוחותיו בדיקות שונות, בטרם הוא ממליץ להם לחתום על חוזה העסקה. בין הבדיקות שיבצע ניתן למצא: בדיקת נסח טאבו במטרה לאשר את הפרטים של בעלי הנכס, רישום הערות אזהרה, המלצות לביצוע בדק בית לנכס ולכל הפחות, הסבת תשומת לב הלקוח לתשומת לב להימצאות ליקויים שחשוב לדעת עליהם, בחינת שווי העסקה האמיתי ע"י שמאי מקרקעין מוסמך או לכל הפחות יעזור לכם לדעת שווי  של עסקאות דומות שבוצעו באזור, מעבר מוקפד על ההסכם של העסקה כאשר חשוב להבין כי ישנם נדבכים רבים והשלכות על אופי העסקה.
לדוגמא – בעסקאות מסחריות במרכזי קניות יש לשים לב גם ל"השתתפות" בעלי המרכז המסחרי בהכנסות שלכם היות ואלו בדר"כ מעוניינים באחוז מסוים ממחזור המכירות. הסכם הניהול שיחול עליכם וההשלכות לגבי יכול הפעולה והעבודה שלכם בנכס המסחרי. הניסיון שלנו מלמד שלא מעט אנשי מסחר ועסקים אינם מודעים לחשיבות ביצוע הבדיקות הללו, והם נקלעים לא פעם למצבים לא נעימים שעלולים לעלות לא מעט כסף, מה שמביא באופן טבעי לעוגמת נפש וכעס מיותר, דבר שניתן למנוע אם פועלים נכון מהתחלה.

טיפ מנצח לתהליך

תשומת לב להוספת המע"מ למחיר העסקה אחרת המחיר כולל מע"מ ובעת שהעסקה נחשבת כעסקה בין עוסקים או עסקת אקראי – תחול החובה לבצע התשלום למע"מ ומכאן יהיה הפסד בשווי המע"מ למקבל התמורה.

עורך דין מקרקעין מסחרי מומחה

ישראלים רבים חושבים שאם יש להם חבר עורך דין הוא יכול לטפל להם בעסקת הנדל"ן שלהם באמרם, זה רק שכר דירה, מה כבר יכול לקרות. אבל, דברים יכולים לקרות ובמקרים מסוימים הם גם קורים. לכן, אל תתפתו להיעזר בחבר עורך דין שאינו מתמחה במקרקעין מסחרי, אתרו עורך דין שהוא לא פחות ממומחה בתחום המקרקעין ומכיר היטב את הנישה של המקרקעין המסחרי. רק בדרך זו תוכלו להיות בטוחים שהעסקה עליה תחתמו תיטיב אתכם ולא תכניס אתכם לבעיות, בטווח הקצר או הארוך. לעורך דין מקרקעין יש ידע ספציפי בתחום זה, הוא מכיר היטב את החוקים והתקנות, הוא מעודכן בשינויים החלים מעת לעת בחוק ולכל אלה אין תחליף. וודאו מראש שעורך הדין אליו אתם פונים, אכן מומחה במקרקעין ומנוסה בעסקאות של מקרקעין מסחרי. קבלו המלצות, בקשו תיעוד להשתלמויות שביצע בתחום ודברו עם לקוחות קודמים.

שח מט

משא ומתן אודות עסקת מקרקעין מסחרי צריך לדעת לנהל. לכן, בפגישה הראשונה שלכם עם עורך הדין בו אתם חושבים לבחור, התרשמו משפת הדיבור שלו, נסו להבין כמה הוא חד וממולח ושוב, וודאו שיש לו ניסיון בעסקה אותה אתם רוצים לבצע.

בניהול עסקאות מקרקעין מסחרי. בין אם מדובר בעסקת רכישה מאדם פרטי או מקבלן, בין אם מדובר בהשכרה מחברה או איש פרטי, עורך דין מקרקעין מסחרי, ידע לנהל בשמכם משא ומתן שיביא לתוצאות הטובות ביותר להן אתם מייחלים. חוזה מכל סוג שהוא, בין אם מטעם חברה ובין אם מטעם בעלים פרטי איננו תורה מסיני, בכל הסכם ניתן לבצע שינויים ותיקונים כאלה ואחרים. ניהול משא ומתן, כמו משחק שח מט, דורש חשיבה יצירתית, יכולת לראות קדימה וניסיון קודם עליו ניתן לבסס מהלכים. ניהול נכון של המו"מ לא רק ימנע בעיות עוגמת נפש והפסדים אלא יכול להוביל למתווה נכון יותר של העסקה ואף חיסכון כספי שלעיתים יכול להיות משמעותי ביותר.

בן אדם הוא בן אדם הוא בן אדם

ידע מקצועי וניסיון הם חובה אולם, חשוב לשים לב גם מול מי יושבים כלומר, מי האדם שיושב מולנו מעבר להיותו עורך דין מצוין. האם מדובר באדם אדיב ומסביר פנים, סבלני, מבהיר כל דבר, בעל קשרים טובים בתחום ואחד שנחשב לפני הכל לבן אדם. תכונות אלה המרכיבות את אישיותו של אדם, הן תוספת הכרחית לצד הידע, המקצוענות והניסיון. עורך דין מקרקעין מסחרי מייצג אתכם מול כל אדם הנמצא בצד השני של העסקה, הוא, לתקופה קצובה, מדבר בקולכם ומבטא את רצונותיכם ולכן, חשוב שיהיה בן אדם שיש לו גם לב רחב וחכמת משחק רגשית, כמו גם, שזה יהיה זמין לכם ויוכל להסיר חששות ולהתוות הפעילות באופן שיגרום לכם לדעת תמיד שאתם בידיים טובות.

עורך דין מקרקעין מסחרי
עורך דין מקרקעין מסחרי

שאלות ותשובות:

עורך דין מקרקעין מסחרי יספק לכם מגוון רחב של שירותים משפטיים חיוניים, המבוססים על הידע והניסיון שרכש לאורך השנים כעורך דין פעיל. בנוסף, עורך הדין שתבחרו, יבצע בירור מקיף אודות המידע אותו מעביר לעיונכם הצד השני לעסקה, במטרה לאשר את המידע ואמינותו, תוך דאגה לכך שלא יעבדו עליכם ויגרמו לכם לעוגמת נפש.
הבדיקות המקדימות אותן מבצע עורך דין מקרקעין הנן: בדיקת נסח טאבו במטרה לאשר את הפרטים של בעלי הנכס, רישום הערות אזהרה, בדק בית לנכס (האם קיימים ליקויים שחשוב לדעת עליהם), מעבר מוקפד על ההסכם של העסקה ועוד.
התשובה היא חד משמעית לא! ישראלים רבים חושבים שאם יש להם חבר עורך דין הוא יכול לטפל להם בעסקת הנדל"ן שלהם באמרם, זה רק שכר דירה, מה כבר יכול לקרות. אבל, דברים יכולים לקרות ובמקרים מסוימים הם גם קורים. לכן, אל תתפתו להיעזר בחבר עורך דין שאינו מתמחה במקרקעין מסחרי.
דבר ראשון יכולת ורבאלית, התרשמו מיכולת הדיבור של עורך הדין, נסו להבין כמה הוא חד וממולח. דבר שני, וודאו שיש לו חכמת משחק לניהול משא ומתן בצורה ידידותית ושימו לב, שהאיש העומד מולכם הוא אדם טוב ומוסרי.
Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 12 ביקורות
×
js_loader