תפריט

עורך דין מקרקעין

במידה ואתם עומדים בפני עסקת נדל"ן חשוב שתדעו, עורך דין מקרקעין הוא סוג של תעודת ביטוח שלכם להצלחת העסקה. אף על פי כן, חשוב להכיר במקביל את הנתון הבא, חלק נכבד מתביעות הרשלנות כנגד עורכי דין, הן נגד עורכי דין בתחום המקרקעין. אי לכך, תהליך הבחירה של עורך דין מקרקעין הוא חשוב מאוד, התוצאה של עסקת הנדל"ן בפניה אתם עומדים, עשויה לקום או ליפול בהתאם לעורך הדין שתבחרו בו. עורך דין חיים פרטוש הוא עורך דין מקרקעין מנוסה ומאחוריו עסקאות מוצלחות רבות, המהוות סוג של ערובה לכך, שגם אתם תצליחו בעסקה שלכם.

השירותים אותם מספק עורך דין חיים פרטוש

עורך דין מקרקעין חיים פרטוש מספק מגוון רחב של שירותים, המבוססים על הידע המקצועי אותו רכש במשך שנים, והניסיון המצטבר שיש לו, לאחר שניהל מאות עסקאות נדל"ן ומקרקעין: מכירת דירה או בית פרטי, קניית דירה או בית מיד שנייה, קניית דירה מקבלן, תהליכי תמ"א 38, ניסוח ועריכת הסכם העברת נכס במתנה לבן משפחה, קניית קרקע להשקעה ועוד. התפקיד המרכזי של עורך דין מקרקעין, בכל אחת מהעסקאות שהוזכרו הוא, לשמור על האינטרס של האדם אותו הוא מייצג בעסקה. אחד הדברים החשובים שיעשה עורך הדין עבור לקוחותיו הוא, בדיקה מקיפה של המידע אותו מציג הצד השני, במטרה לאשר שהמידע אמין ושאינו מסתיר דבר משמעותי, שהיה משנה את החלטותיו של הלקוח שלו אם היה מודע למידע זה.

הברורים שעושים את ההבדל

עורך דין מקרקעין חיים פרטוש יבצע עבורכם ברורים מוקדמים החשובים מאוד לביצוע העסקה. למשל, במידה ואתם רוכשים דירה חדשה מקבלן, עורך הדין יוודא את רישום הבעלות על הקרקע, האם רשומות הערות אזהרה עבור צד ג', האם קיימים דמי היוון, האם קיימים שעבודים על הקרקע ועוד. חלק גדול מהאנשים אינם מכירים את חשיבותם של הבירורים הללו ובדיוק בשל כך חשוב שיהיה לכם עורך דין מקצועי ומנוסה, המכיר היטב את הדברים.

אמנות המשא ומתן

משא ומתן צריך לדעת לנהל ולכן, עורך דין מקרקעין חיים פרטוש, ינהל עבורכם משא ומתן מקצועי, אודות פרטי החוזה עליו תידרשו לחתום, על מנת להביא את העסקה לידי מימוש. אחד הדברים שאינכם יודעים הוא, שגם חוזה שמציג בפניכם קבלן, ניתן לנהל עליו משא ומתן ולבצע בו שינויים, את זה יכול לעשות אך ורק עורך דין מקרקעין מקצועי ובעל ניסיון. בנוסף, לאחר שהעסקה תחתם, ידאג עורך הדין לבצע רישום של הנכס בכל מקום שזה נדרש לרבות, בטאבו.

לעסקת נדל"ן רק עורך דין מקרקעין מנוסה

בבואכם לבצע עסקת נדל"ן אל תתפתו להיעזר בחבר עורך דין, שאינו מתמחה במקרקעין. עסקת נדל"ן דורשת ידע ספציפי שרק לעורך דין מקרקעין יש אותו, תחום המקרקעין כולל פרטים קטנים שמי שאינו מכיר את הענף, אינו בהכרח מודע להם, וזה כשלעצמו, עלול לייצר הסתבכויות מיותרות. על מנת שתדעו שעורך הדין מתמחה במקרקעין, בקשו לראות תעודות על השתלמויות בתחום זה כעורך דין ובנוסף, בקשו לדבר עם לקוחות שקיבלו שירות מעורך הדין בעסקאות מקרקעין. זאת ועוד, וודאו מול עורך הדין שיש לו ניסיון מספק בניהול עסקאות מקרקעין. כשמדובר בתחום המקרקעין, לניסיון תפקיד מאוד חשוב והוא מהווה יתרון משמעותי.

האיש שמאחורי התפקיד

מעבר ליכולת המקצועית והניסיון של עורך הדין, חשוב לבדוק מי האיש שאתם עומדים לתת לו לייצג אתכם בעסקת המקרקעין. כלומר, האם עורך הדין שירותי, זמין, נעים הליכות, בעל סבלנות להסביר ולספק הבהרות, האם יש לו קשרים טובים עם קולגות וספקים בענף המקרקעין. כל אלה, ישלימו עבורכם את התמונה, מי האיש מולו אתם יושבים ובוחרים להסמיך לנהל עבורכם עסקת מקרקעין בסכומי כסף גדולים. עורך דין מקרקעין חיים פרטוש הוא אדם בעל תודעת שירות  גבוהה, סבלני, מסביר פנים, בעל קשרים ענפים בתחום המקרקעין ועומד לרשות לקוחותיו בכל שלב של העסקה, מתחילתה ועד סופה.

מחיר השירות

ראשית, כשמדובר בעורך דין מקרקעין, זול זה בדרך כלל מאוד יקר. אבל לא באמת על המחיר צריך לדבר אלא, על השקיפות הנדרשת בין עורך הדין לבין הלקוחות הפוטנציאליים. דרשו לקבל הצעת מחיר מפורטת וברורה עבור השירות אותו תקבלו, בדיוק כפי שנוהג לעשות עורך דין חיים פרטוש, שמבין כמה חשוב לייצר אמון מול הלקוח.

עורך דין מקרקעין
עורך דין מקרקעין

שאלות ותשובות:

השירותים אותם מספק עורך דין מקרקעין הנם: מכירת דירה או בית פרטי, קניית דירה או בית מיד שנייה, קניית דירה מקבלן, תהליכי תמ"א 38, ניסוח ועריכת הסכם העברת נכס במתנה לבן משפחה, קניית קרקע להשקעה ועוד.
ישנן מספר בדיקות מקדימות שחשוב מאוד שעורך דין מקרקעין יבצע עבורכם, בטרם תחתמו על העסקה: בדיקת מצב רישום הבעלות על הקרקע, בדיקת הערות אזהרה עבור צג ג' באם רשומות, בדיקת תשלומי דמי היוון ובדיקת מצב רישום שעבודים על הקרקע.
עורך דין מקרקעין בהחלט אמור להעביר לכם הצעת מחיר ולכן, דרשו לקבל הצעת מחיר כזאת, וודאו שהיא מפורטת וברורה ולא מאתגרת מידי את מחשבתכם. הצעת מחיר מפורטת מייצרת שקיפות חשובה מאוד בין הלקוח לעורך הדין.
יכול אך זה ממש לא מומלץ. עורך דין מקרקעין מקצועי ומנוסה ינהל עבורכם משא ומתן מיטיב, אודות פרטי החוזה עליו תידרשו לחתום במטרה להביא את העסקה לידי מימוש. בנוסף, חשוב לדעת, עורך דין מקרקעין ידע לנהל משא ומתן גם מול קבלן, וידאג שיבוצעו שינויים בחוזה, בהתאם לאינטרסים של לקוחותיו בעסקת רכישת דירה חדשה.
Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 12 ביקורות
×
js_loader